Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:

  • Όταν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας.
  • Η σπάνια περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μας.
  • Η περίπτωση κατά την οποία το e-shop σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (4) τεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές, στην συσκευασία τους, και τα καρτελάκια σήμανσης (Barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Να τονίσουμε ότι επιστροφή χρημάτων δεν γίνονται.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2821027311 ή 6979449119.

Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει πριν την ημερομηνία αποστολής της, από την επιχείρησή μας. Μπορεί να μας γνωστοποιηθεί μέσω e-mail i[email protected] μας ή τηλεφωνικώς στο 2821027311 ή 6979449119.